No dancing

Måndag igen. Och jag får ingenting gjort. Överhuvudtaget.
Jag måste plugga ikväll eftersom gårdagen gick helt i filmens tecken (My Own Private Idaho, jag vet inte riktigt. Gus, du är en konstig människa). Och ordet "konstigt" är ju, precis som "svårt", INTE synonymt med bra.
Glöm aldrig det.

Jag blir trött på mig själv när jag ständigt skjuter upp alla måsten.
Inget plugg, ingen träning, ingen städning - vad är det för fel på mig?
Kanske skulle mina sömnproblem försvinna om jag faktiskt gjorde något vettigt om dagarna?

På onsdag åker jag upp till Surfer's med ett par kollegor, förhoppningsvis är Niklas på plats också. Det blir trevligt.

Just det - Elvis Costello. Vilken man alltså. Men efter 2 1/2 timmes spelning utan paus kunde jag ana myror i byxorna hos många i publiken. 



Kommentarer
Postat av: Emmeline

MEN glöm aldrig, "konstigt" är ALLTID synonymt med bra om det är bret easton ellis som står för det konstiga. Saknar dig vännen! PUSS

2009-10-19 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback