Sunday bloody sunday?

Kanske borde en söndagsångest infinna sig så här på kvällskvisten, men sedan jag flyttade hit har det ordet försvunnit ur mitt vokabulär. Det kan bero på att min andra termin har börjat och att måndagar betyder PR med en av det mest inspirerande människor jag någonsin mött - Mrs Bridget Armstrong!
Jag har en del att göra nu, men jag trivs ändå.
Mycket plugg. Jobb tre kvällar i veckan. Pubkvällar när tid finns (och det ser jag till att det gör så ofta som möjligt).
Flytt står också på schemat och vi har förstått att omöblerade lägenheter kan vara väldigt intressanta. Vi kommer ändå att vara här i åtminstonde två år, så pengar finns att spara om vi bara kan ta oss till Ikea.

Igår firade vi Rebecca som fyllde 25 år i måndags. Middag på Thairrific, utgång på The Argyle och sedan karaoke på Elizabeth Street.

I brist på annat bläddrade jag just igenom topplistan på blogg.se
Det är rätt uppenbart att jag aldrig kommer att hamna där, och det är inget jag sörjer över. Snarare tvärtom.

Nu ska jag återgå till min tutorial report i Advertising.










Kommentarer
Postat av: ola

soffdansen är ta mig fan alltid grovt underskattad! Äckligt varmt down under nu eller? (Bra koll på Aussieklimatet..) Kaos ja....Smått pinsamt nästan.. Bra sommar här hemma i norr nu iaf :)

2009-06-29 @ 14:41:37
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback