Blues Point Tower

Helgen är återigen över och vi kan väl sammanfatta det hela med mat och sprit.
Middag igår med Rebecca och Felix. Thomas lagade grym gubbröra som vi åt på rågbröd från Fazer (som tydligen är standard i Kirribilli). Mindre lyckat huvudrätt, att göra sin egen bearnaisesås är ett konststycke som kräver övning.
Efter middag och lite gitarrspelande från min och Rebeccas sida (min röst är äntligen tillbaka efter en sejour i hostbo), så drog vi till Minskys. I vanliga fall grymt, igår uselt. Smsade Sandy och tog en taxi till en fest i Redfern. Vidare därifrån till Broadway Hotel och sedan till Darlington där vi stod som packade sardiner. Förbi McDonalds där de envisades med att servera frukost. Jag vill fan inte ha en jävla bacon-muffin, jag vill ha en hamburgare. Precis som alla andra som går dit klockan 04:00 på morgonen.
Imorgon står PR på schemat och förmodligen en lägenhetsvisning eller två.

Just det, igår filmade flatmates + Felix sista delen av Sugar Makes Me Happy-videon som är en del av deras projektarbete på Billy Blue College of Design (gå in på http://www.sugarmakesmehappy.tk/ och joina gruppen på facebook).
Passade samtidigt på att ta lite foton av vår underbar utsikt från Blues Point Tower.



Harbour Bridge och en glimt av Operahuset



Paparazzi



Blues Point Tower aka hemma



Thomas och Rebecca in action



Middag. Normal flatmate, onormal pojkvän



Felux



Jag och Bec. Gitarr som sover och urdrukna TEDs.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback