Mat, vin och Bill Maher

Gårdagen blev inte riktigt som planerat då Thomas kändes sig lite för krasslig för att spendera tre timmar i en biosalong. Efter en starkölslunch med Emmeline på Rörstrandsgatan (Stockholm absolut bästa gata) så beslutade vi oss för att käka middag hemma hos oss. Jag, Emmeline, Thomas och min syster som är på besök.
Vinet flödade och maten var alldeles utsökt. Vi såg "Religilous" (http://www.imdb.com/title/tt0815241/)  som framkallade både skratt och vilda diskussioner. Härligt!
Kvällen avslutades med lite gitarrspelande från min sida och JVM-final i hockey, som jag dock inte orkade se så mycket av. Tråkigt med förlust hur som helst.

Jag är en smula bakfull idag och ska alldeles strax äta lite tacopaj för att orka ta i tu med oredan här hemma. Vi har lägenhetsvisning på torsdag och då bör allting vara tipp-topp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback