Jävligheter

Vilken skräll att mitt återbesök skulle gå åt helvete.
Cystan har växt, operation ska göras nästa vecka och jag har endometrios, en kronisk men ofarlig sjukdom (läs mer här om ni undrar vad det är för något).

Otroligt dålig tajming, samtidigt så är det skönt att få en diagnos och att få operera bort den där jäveln innan vi drar,
Jag blir sjukskriven och sängliggande i några dagar, men sedan hoppas jag att det ska gå bra att packa och flyttstäda.

Jag är fruktansvärt arg på de läkare på Karolinska som inte undersökte cystan ordentligt första gången. För fyra veckor sedan. När de opererade mig. Symptomen för endo hade tydligen funnits redan då.

Som Camilla sa" Varför ska man behöva vara sin egen doktor?"

Efter första sjukhusvistelsen var jag själv säker på att jag hade endometrios, men alla hävdade att man i sådant fall skulle ha sett det vid laparaskopin. Jasså?

Nåväl. det kunde givetvis varit mycket värre.

Kommentarer
Postat av: Sanna D

Aaaws snutte då. Vad tråkigt att höra =(, men skönt att det kommer lösa sig! (för det är jag förvissad om att det gör!) Jag är tillbaka på jobbet på onsdag, då ska du få en kram om du är där!



<3

2009-01-12 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback