All good

Så där ja.
Operationen gick alldeles utmärkt och jag kunde lämna sjukhuset redan på lördagen.
Idag har vi fyra lägenhetsvisningar och imorgon utser vi den blivande hyresgästen.

I morgon åker även världens bästa Angelica till Sydafrika, följt av en lång vistelse i USA. Vi ska ses för en liten fika imorgon om jag klarar av att ta mig ut, men det borde gå bra för jag mår hyfsat redan nu.
Det kommer att dröja innan vi ses nästa gång, men det glädjer mig att tänka på att det kommer att vara i Sydney.

Jag blir glad när mina vänner följer sina drömmar och inte är rädda för att ses sig om i världen. Det är viktigt.





Sofia (som också reser iväg imorgon) och Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback