It's always sunny in Sydney. NOT

Ok, den här veckan har väl inte direkt varit toppad. Det har regnat varje dag och den solbränna som jag hoppades kunna skaffa innan skolstarten, får nog fuskas fram med hjälp av solarium eller brun-utan-sol. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig.

Jag väntar FORTFARANDE på mitt Letter Of Release som jag blev lovad att få i tisdags, senast onsdag. Detta är ett dokument som jag måste få från min gamla skola för att kunna börja på den nya samt ändra mitt visum. Jag ringde ansvarig person igår som sa att han inte varit på kontoret under onsdagen men skulle maila över detta papper igår torsdag.
Om jag fick det? Nope.

Vi fick ett annat lite märkligt besked igår också. Jag satt ute på gården och tog en cigg när C plötsliogt ber mig att komma in en liten stund, hon vill prata med mig och Thomas samtidigt. Jag var givetvis livrädd och tog för givet att vi gjort något fel. Så var dock inte fallet. C och B har bestämt sig för att flytta isär och kvar är C med mig och Thomas. Sånt som händer i livet ibland, men det har varit lite turbulent här hemma de senaste dygnet. Dörrar som smälls igen, bilar som åker härifrån, skåp som rensas i en hiskelig fart... Tråkigt, men inte mycket vi kan göra åt det. Så småningom kommer en ny person att flytta in här.

Annars dricker vi en hel del öl och njuter av våra sista lediga dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

trivs du inte down under?!?! jag är SJUKT sugen på sydney, dygnet runt! kram från astrid

2009-02-13 @ 15:37:20
Postat av: Jessica S

tackar för komentaren,haha faktist så har ja 3( och sitter och är sugen på en till:P) om man räknar med cita mins du henne? men hon bor hos ronja. hoppas du har det bra där nere.kram

2009-02-13 @ 22:13:56
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback