Nu är det gjort

Idag har vi skickat alla ansökningar till dessa skolor som vi tror kan ta oss någonstans i livet.
Vi är nog egentligen sent ute, men det känns så oerhört skönt att det äntligen är gjort.
Men det är nu oron uppstår: Tänk om jag inte blir antagen (vilket man varit jäkligt säker över innan), det kanske inte finns någon som vill betala pengar för att bo i vår fina lägenhet, CSN kanske dissar oss totalt och myndigheterna i Australien kanske kommer att hävda att vi begick förfärliga brott när vi besökte landet senast och nekar oss därför ett visum?
Ja, det är många frågetecken just nu men jag vet att samtliga kommer att utvecklas til utropstecken. Många säger att man ska vara försiktigt med utropstecken. Förlåt, men det struntar jag i. Utropstecken uttrycker glädje. Punkt (eller kanse utropstecken).

Väntan blir förmodligen längre än man önskar. Men det gör inget, för allting ordnar sig.

Igår träffade jag en vän som jag insåg att jag nog kommer att sakna när jag lämnar Landet Lagom. En vän som jag i stort sett aldrig ser. Men jag hoppas att det ska bli ändring på det nu. För vi har oerhört roligt tillsammans. Lyxlirarn' (som verkligen har jobbat  och slitit för att idag få avnjuta rysk kaviar och Ferraris), jag hoppas att du överlever din flygresa...

Det här är en ganska töntig låt, men den får mig att tänka på good allt times, fina vänner och Sanna som på något vis kommer att få klona sig, ingen vet hur det ska gå till. Anyway, njut av lite gammal hederlig högstadierock:









Kommentarer
Postat av: astrid

jag tror att allt kommer gå galant- allt man vill ha får man! (fast man kanske måste kämpa lite extra ibland) puss

2008-10-22 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback