Idag har jag:

- Stressat som en skållad råtta
- Besökt Skogås och det gör jag inte om
- Insett att jag missade Jenny Lewis och att det gör ont
- Förstått att Drive-By Truckers "Outfit" är vad föräldrar bör spela för sina barn
- Hittat Skatteverket, Södermalm (stället alltså) och Magnus Ladulåsgatan på en och samma gång (efter två år i Stockholm)
- Fixat personbevis översatta till engelska


Den jobbiga delen av veckan är över. Ångest-tisdag. Tisdag är värre en måndag och så är det med det.
I morgon väntar Mamma Mia Sing-A-Long vilket lär bli kul med tanke på hur svag jag är för allsång. Torsdag är seriös After Work på jobbet (är det OK att kalla det After Work då?) och på fredag väntar celebert besök från Östersund.

Vad hände med den här killen? Han är det bästa som har hänt Idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback