Fredagens oro slog in..

Ja, jag blev sjuk. Sängliggande hela lördagen, vilket kanske inte bara var på grund av en krasslig hals, men ändå.
Jag ville titta på Man C - Liverpool, men att promenera till Lilla Essingen i eftermiddagens väder efter att varit en sväng till jobbet för att hämta dator och mobilt bredband, kändes inte riktigt aktuellt. Mina fötter var blöta och kalla och fick gömmas under en filt på ryamattan istället för att traska ytterligare i regnet. Seger blev det i alla fall.

Klockan är halv elva och jag jobbar samtidigt som jag försöker att engagera mig i en film som verkar helt fantastisk, nämligen Son Of Rambow.
Kanske får jag se om den imorgon, då jag kan fokusera lite bättre.
För övrigt stärktes min kärlek till Ben Kweller när jag såg den fruktansvärt pinsamma rullen College igår kväll. Inledningen tilltalade mig tack vare musiken, resten var rent skräp.

Nåja, kanske dags att tacka för idag. Möte i Bromma imorgon bitti (på en adress som jag inte känner till, men vad vet jag om Bromma egentligen?).

Fredagens After Work blev förstås längre än tänkt:

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback