En drogad Evan Dando?

Gårdagens spelning var något av en besvikelse. Det är allmänt känt att Evan Dando har varit lite av en pundare och klappade ihop totalt i mitten av nittiotalet.
Jag har dock uppfattade det som att han tagit sig i kragen. Jag hade fel.

Jag är inget stort fan av långa, meningslösa mellansnack. Men när låtarna avverkas i det tempo som de gjorde igår, så är det svårt att veta när en ny låt tar vid. När verser dessutom tas bort helt, börjar man fundera på om det är ett medley man lyssnar på.
Det var en man i publiken som stod väldigt långt fram och hade en fin systemkamera. Han var dock inte den ende som fotade bildsköne Evan. Jag kan förstås ha missat något, denne man kanske betedde sig illa.
Han gick i alla fall ut ur lokalen efter att Evan slitit i hans kamera och skrikit "Fuck You! Get the fuck out of here!".
Ett lustigt utspel som ingen förstod särskilt mycket av. Min kamera åkte i alla fall ned i väskan efter detta.

Onsdag betyder Champions League. Liverpool möter PSV Eindhoven. Jag håller tummarna för att Torres håller samma klass som i lördags. El Niño - han är Gud.

Svenska Fans tror på följande startelva:

Reina
Arbeloa Carragher Agger Aurelio
Kuyt Gerrard Mascherano Babel
Torres Keane


Den som lever får se.

Nedan följer lite bilder från gårdagen:

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback