Ljusterapi

Min kollega Anna har en ljuslampa vid sitt skrivbord. Den utsöndrar dagsljus och ska bringa energi och motverka depressioner. Om det fungerar vet jag inte, men den är ganska trevlig ändå (även om den är så pass stor att jag numera inte ser min kollega på andra sidan skärmen).
Själv har jag ingen lampa så Koop ger mig energi (nåja, glädje i alla fall) denna första måndag i november.




Update:

Glöm ovanstående. Musiken som bidragit till mitt välmående mer än något annat idag är utan tvekan Sound Riots "Bon Voyage". Markus lyckas alltid beröra mig med sina musikaliska verk. Oavsett genre så blir det alltid så förbaskat bra. Han har något alldeles särskilt.




Sound Riot på Myspace: http://www.myspace.com/soundriotosd

Kommentarer
Postat av: kajsa

Om jag haft en ljuslampa så skulle jag inte behöva några vänner. Lampan skulle vara nog. Värme och ljus. Ljus och värme. Kärlek i den finaste och renaste form.

2008-11-16 @ 22:27:39
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback