Ack så fel jag hade...

För ungefär två månader sedan skrev jag om min besvikelse över att ha missat Gary Louris när han spelade i Malmö i somras och att det troligtvis skulle dröja innan jag fick en ny chans att se honom.
Tack och lov så hade jag fel.
Gary Louris OCH Mark Olson (medlem repsektive före detta medlem av The Jayhawks) spelar på Berns den 7 december. Under 2009 släpps deras gemensamma album "Ready For The Flood" och innan dess turnérar de alltså tillsammans.

Jag var tvungen att ta ett litet gkädjeskutt när jag såg affischen på Götgatan idag.

Nu ska jag återgå till Luna, den lilla japanska dvärgspetsen som är min över helgen, samt ta ett glas rött. Och lyssna på The Lemoheads (observera min sjukligt snygga och sköna Lemoheads-tröja på bilden längst ner).

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken söt!

2008-11-11 @ 13:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback