Monday

Skrev ett inlägg i natt som försvann. Jag var förbannad. På människor som säger "Grattis på Lucia". Eller "Grattis på Alla Hjärtans-dag": Jag mår dåligt bara av att skriva det.
Det är fel. Vad då "Grattis"?!
"God Lucia", "Trevlig Lucia", "Glad Alla Hjärtans-dag". Så. Där har ni några alternativ att välja på.

Söndagen den 1 februari klockan 13:55 flyttar jag och Thomas till Sydney. Anteckna.

Nu ska vi se om magen vill samarbeta med mig så att jag kan ta tag i den röra jag lever i. Sen ska jag laga spenatsoppa och göra varma mackor. Höstmat. Det tycker vi om.

Och det görs till tonerna av:





Kommentarer
Postat av: Sanna (d.ä)

Krya på dig sötnöt!

2008-12-16 @ 07:25:48
Postat av: asteroid

oh my goodness. ni åker verkligen! jag hoppas ni är kvar när jag kommer ner. nu är jag alldeles grön av avund.

SÅ DU VET.

god helg stumpan!



massa kram!! astrid

2008-12-17 @ 07:09:02
Postat av: Arandur

Jag håller med dig, hobbigt med grattis :P

Besök gärna min fotoblogg :)

2008-12-17 @ 07:16:39
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: ola

du spottar sanning banne mig. Bra skit :)

2008-12-17 @ 16:02:36
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback