Midnight Angels...

Hellacopters cover på The Peep Shows "Midnight Angels" är så sjukligt bra,
"There's no tomorrow, there's no today".

Det är dags för en utgång för trion snart. Snarast.

För övrigt är det på tiden att jag plockar fram gitarren igen (även när jag inte har alkohol i blodet). Kunskapsmässigt står jag helt still sedan gitarrlektionerna under gymnasiet, men jag vet att själv är bäste dräng och jävlar i min låda vad roligt det är när man väl kommer igång. Då ska jag göra akustiska versioner av varenda låt på "Heads Off"-skivan. Det kommer bli att bli så bra!


Emmeline, Sanna och jag på Oliver Twist i februari.


Kommentarer
Postat av: Emmeline

Denna del av trion håller med! Utgång snarast, med mycket öl tack.

2008-12-03 @ 14:56:12
Postat av: Emma

Öl blir det, det vill jag lova. I stora mängder.

2008-12-03 @ 15:37:33
URL: http://chipsahoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback