It's Kylie's body, but the head is you

Jag har totalt vänt på dygnet då det är på morgonen som jag mår som sämst av antibiotikan och därför sover som en björn fran till 12 då jag går upp. Då kan jag väl lika gärna blogga lite till istället för att ligga och vända på kudden stup i kvarten?

Tittade på lite bilder från min och Sannas resa till Dublin i maj. Good times



Turist? Javisst! Jag och världens bästa Stephen



Det lilla samhället Maynooth, där det visade sig att man var ganska duktiga på att festa



Katolicismen gör sig påmind



Snyggaste Sanna.



Shopping, cigg och Starbucks-kaffe i hettan



En av många galna bilturer i Stephens Volvo ute på landsbygden



Mer landsbygd



I backspegeln...



Jag och Stephen, lugna som filbunkar. Tänk om vi bara hade vetat...



...att det här var sekunderna innan vi åkte fast för att ha plankat. Tur att vi var blonda, dumma turister. Förstår inte engelska så bra.



Chumbawamba på The Academy. Eller Sannas mor Gunnel. Ingen vet säkert.


Och slutligen, Chumbawamba:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback