hej juni, hej vinter

Återigen en mycket bra helg. Grant bjöd på födelsedagsfest igår och det slutade förstås i ett mycket berusat tillstånd.
Och lite jacuzzibad hann vi med även denna gång.
Jenny fyllde 25 år i fredags och även den kvällen resulterade i firande utöver det vanliga. Jag och Rebecca valde dock att åka hem lite tidigare än resten av sällskapet. Taxiresa t.o.r till Cremorne för ett besök på McDonalds kändes väldigt viktigt just då. Och det var det ju förstås.

Men det börjar bli lite mycket nu. Och latheten har slagit till med bravur. Jag är inte överdrivet mån om att alltid vara fixat och det vill jag verkligen inte vara heller, men när man frivilligt beger sig ut bland folk i gårdagens smink och kläder som förmodligen både luktar och ser ut som något katten släppat in, så börjar det bli riktigt illa. Så imorgon står operation freshen up på schemat. Det ska väl inte vara så svårt.

Har för en gångs skull varit på bio (för här finns det tydligen något som kallas nerladdningsgräns). I Love You, Man är en underbar komedi och jag blev även sugen på att se Year One med Michael Cera (Juno-snubben) och Jack Black. Lämpliga bakisfilmer båda två.

Sen har vi ju valet till Europaparlamantet. Jag tror på Marie Wickberg (c), men rösten är ännu inte lagd. Vad tror DU?

 

Kommentarer
Postat av: Em

seeeeeee



(c alltså)



((alltså centern))

2009-06-03 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback