Jag är tillbaka

Nu ska jag börja blogga igen. Livet har börjat ordna upp sig, flytten är klar , internet har installerats och nu återstår endast en vecka av min första termin på APM. Tiden har gått fort och jag borde verkligen inte sitta här och skriva blogginlägg när den ännu helt oskrivna ekonomiuppsatsen skall vara inne imorgon.

Vintern är på intåg här nere och det känns lite tråkigt när jag ser bilder hemifrån som vittnar om strålande solsken och trevliga uteserveningar. Men jag kommer trots allt få sex månader av sommar om inte allt för länge, och slipper snö och allt vad det innebär.

Just det. Jag ska plugga Advertising istället för Events. Efter 13 veckor har jag förstått att Events inte riktigt är vad jag hade hoppats på, och tanken på att arbeta som copywriter växer allt mer för varje dag. Jag har dock inte helt släppt Events, men är övertygad om att Advertising passar mig bättre och att det är två industrier som går att kombinera. Det blir bra det här.

Det här tittade jag på igår när jag egentligen skulle plugga:


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oho?



en blogg du skulle gilla: http://pleasecopyme.blogg.se/ =) framförallt är denna sjukt bra: http://pleasecopyme.blogg.se/2009/may/utkast.html#comment





Vad tror du om min utbildning då?: http://www.kyakademien.se/prod/studium/webbplats/dalis2.nsf/535e371e7fd657aec1256a5c0045675f/63ac2a9720e0d67ec1256cd200382b29!OpenDocument (som jag iof inte har kommit in på ÄN,men ändå )



och varför är Event inte din grej? =)





Tror du att det är min grej då? Oo...



(hej långt inlägg!) kram! <3

2009-05-15 @ 11:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback